FAQ Werkgever

Aandacht is de beste investering

Antwoorden op veel gestelde vragen vind je hieronder, we hebben ze in de FAQ op een rij gezet.

1. Ik heb de e-mail van Qragt niet ontvangen.
Na aanmelding ontvang je een e-mail ter bevestiging. Deze kan terecht zijn gekomen in de map ‘Ongewenste mail’/ Spam. Tref je de mail hier aan, voeg Qragt dan aub direct toe als veilige afzender. Zo ontvang je toekomstige mails voortaan in je inbox. Zit de e-mail ook niet in je spambox? Neem dan contact met ons op via info@qragt.nl.  

2. Hoe kan ik mij aanmelden voor Qragt?
Wil jij je bedrijf aanmelden bij Qragt?  Doe dat via deze pagina. Geef bij je aanmelding door hoeveel werknemers je binnen het bedrijf hebt. Zodra je je hebt aangemeld ontvang je een e-mail met je activatiecode. Bewaar deze goed, je medewerkers hebben deze code nodig in zich te onboarden. Op die manier kunnen we herleiden of zij bij jou in dienst zijn. 

3. Hoe kan ik mij als werkgever afmelden voor Qragt?
Overweeg jij om je, als werkgever, af te melden voor Qragt? We vinden het jammer dat je gaat. Afmelden kan alleen schriftelijk en conform de overeengekomen voorwaarden en opzegtermijn. Om dit in gang te zetten vragen we je om een mail te sturen naar je contactpersoon bij Qragt en naar info@qragt.nl met het onderwerp: 'Opzegging Qragt'. Wij zullen je vraag zo snel als mogelijk behandelen. 

4. Hoe kunnen jouw werknemers zich aanmelden voor Qragt?
Dat kan via https://www.qragt.nl/aanmelden-werknemer
Zorg er voor dat zij daarbij de activatiecode gebruiken, als je wilt dat we kunnen herleiden dat zij bij jou werkzaam zijn. Daarmee zijn we in staat om geanonimiseerde dashboards met managementinformatie samen te stellen.

5. Hoe kunnen jouw werknemers zich afmelden voor Qragt?
Overwegen je werknemers zich af te melden voor Qragt? We vinden het jammer dat zij vertrekken. Om je afmelding door te geven vul je het contactformulier in of stuur je een e-mail naar info@qragt.nl met het onderwerp: 'Opzegging Qragt'. Wij zullen je vraag zo snel als mogelijk behandelen. 

6. Waar kan ik terecht bij vragen over mijn factuur?
Voor vragen over facturatie verzoeken wij je om contact op te nemen met onze service afdeling. Vul het contactformulier in of stuur een e-mail naar info@qragt.nl met het onderwerp: 'Vraag over mijn factuur'. Wij zullen je vraag zo snel als mogelijk behandelen. 

7. Ik krijg de melding bij het inloggen dat de gegevens niet bekend zijn.
Zodra je een foutmelding krijgt bij het inloggen in de MijnQragt-omgeving adviseren wij je om een nieuw wachtwoord aan te vragen via 'wachtwoord vergeten'. Vul je e-mailadres in en je ontvangt een mail met het verzoek om een nieuw wachtwoord in te stellen. Deze e-mail ontvang je, mits je staat ingeschreven bij Qragt. Heb je je nog niet aangemeld voor Qragt? Doe dat dan eerst via deze pagina. Heb je geen e-mail ontvangen, ook niet in je spambox? Neem dan contact met ons op, vul het contactformulier in of stuur een e-mail naar info@qragt.nl.

8. Hoe gaat Qragt om met Privacy?
Qragt is zelf gegevensverantwoordelijke. Wij stellen zelf het doel van onze gegevens verzameling vast en de middelen waarmee wij onze wettelijke taak uitvoeren. Daarom is er geen Verwerkersovereenkomst noodzakelijk. Voor die taken uit onze dienstverlening die tot de wettelijke taak van werkgevers behoren, bijvoorbeeld het opstellen van een Plan van Aanpak, is wel een Verwerkersovereenkomst noodzakelijk indien wij daarbij ondersteuning bieden. Is dat het geval dan zal de dienstverlening worden uitgevoerd door Capability of Ephecta, onze zusterorganisaties op het gebied van arbo en mobiliteit, of door geselecteerde partners die interventies aanbieden. Zij zullen je dan een Verwerkersovereenkomst doen toekomen. 
Heb je nog vragen, stel ze gerust aan ons. Dat kan per telefoon of natuurlijk via het contactformulier op onze site.




Vragen/Advies



Direct bellen

088 - 045 01 00

Stel een vraag

Vraag stellen





Waar kunt u ons vinden?

Hogeweg 3
5301 LB Zaltbommel
info@qragt.nl